Po zmianie taryfy opłat za przejazd automaty do sprzedaży biletów wydając resztę korzystają z bilonu o niższych nominałach 20 i 10 groszy. Aktualnie w niektórych urządzeniach z powodu braku w/w bilonu mogą występować problemy z zakupem biletów (do czasu uzupełnienia monet przez pracowników ZTM).

Prosimy pasażerów o płatność odliczoną gotówką (podobnie jak ma to miejsce przy zakupie biletu u kierowcy) lub kartą wówczas nie występuje problem z dokonaniem zakupu w urządzeniu. Przypominamy, że brak możliwości zakupu biletu w automacie zainstalowanym w pojeździe nie upoważnia do odbycia podróży bez biletu!

Informujemy, że bilety można zakupić również w punktach stacjonarnych, w punktach Zarządu Transportu Miejskiego oraz w automatach na wybranych przystankach. Zachęcamy również do zakupu biletów poprzez jedną z trzech aplikacji na urządzenia mobilne moBilet, mPay oraz SkyCash lub do korzystania z biletu elektronicznego.