ROBOCZY szkolny | Godzina | Linia | Kierunek | 0:02 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów | 4:59 | 2 | Kolberga | 5:29 | 2 | Kolberga | 5:52 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 6:00 | 2 | Kolberga | 6:20 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 6:36 | 2 | Kolberga | 6:49 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:05 | 2 | Kolberga | 7:46 | 2 | Kolberga | 8:26 | 2 | Kolberga | 9:00 | 2 | Kolberga | 9:36 | 2 | Kolberga | 10:11 | 2 | Kolberga | 10:46 | 2 | Kolberga | 11:23 | 2 | Kolberga | 11:37 | 2 | Kolberga | 12:11 | 2 | Kolberga | 12:49 | 2 | Kolberga | 13:25 | 2 | Kolberga | 13:59 | 2 | Kolberga | 14:43 | 2 | Kolberga | 15:04 | 2 | Kolberga | 15:46 | 2 | Kolberga | 16:32 | 2 | Kolberga | 17:02 | 2 | Kolberga | 17:40 | 2 | Kolberga | 18:13 | 2 | Kolberga | 18:46 | 2 | Kolberga | 19:21 | 2 | Kolberga | 19:49 | 2 | Kolberga | 20:20 | 2 | Kolberga | 20:51 | 2 | Kolberga | 21:27 | 2 | Kolberga | 21:58 | 2 | Kolberga | 22:45 | 2 | Kolberga |
| SOBOTA | Godzina | Linia | Kierunek | 5:29 | 2 | Kolberga | 6:11 | 2 | Kolberga | 7:06 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:17 | 2 | Kolberga | 8:50 | 2 | Kolberga | 9:32 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 10:23 | 2 | Kolberga | 11:33 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 11:45 | 2 | Kolberga | 13:08 | 2 | Kolberga | 14:32 | 2 | Kolberga | 15:14 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 16:06 | 2 | Kolberga | 17:13 | 2 | Kolberga | 17:25 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 18:33 | 2 | Kolberga | 20:09 | 2 | Kolberga | 20:28 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 21:33 | 2 | Kolberga | 22:42 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
| NIEDZIELA | Godzina | Linia | Kierunek | 6:22 | 2 | Kolberga | 7:06 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:50 | 2 | Kolberga | 8:54 | 2 | Kolberga | 9:32 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 10:11 | 2 | Kolberga | 11:30 | 2 | Kolberga | 11:44 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 13:01 | 2 | Kolberga | 14:25 | 2 | Kolberga | 15:14 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 15:47 | 2 | Kolberga | 17:14 | 2 | Kolberga | 17:36 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 18:30 | 2 | Kolberga | 20:02 | 2 | Kolberga | 20:28 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 21:16 | 2 | Kolberga | 22:25 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
|