ROBOCZY szkolny | Godzina | Linia | Kierunek | 4:56 | 2 | Kolberga | 5:26 | 2 | Kolberga | 5:50 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 5:57 | 2 | Kolberga | 6:18 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 6:32 | 2 | Kolberga | 6:47 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:01 | 2 | Kolberga | 7:42 | 2 | Kolberga | 8:23 | 2 | Kolberga | 8:57 | 2 | Kolberga | 9:33 | 2 | Kolberga | 10:08 | 2 | Kolberga | 10:43 | 2 | Kolberga | 11:20 | 2 | Kolberga | 11:34 | 2 | Kolberga | 12:08 | 2 | Kolberga | 12:46 | 2 | Kolberga | 13:22 | 2 | Kolberga | 13:56 | 2 | Kolberga | 14:40 | 2 | Kolberga | 15:01 | 2 | Kolberga | 15:43 | 2 | Kolberga | 16:29 | 2 | Kolberga | 16:59 | 2 | Kolberga | 17:37 | 2 | Kolberga | 18:10 | 2 | Kolberga | 18:43 | 2 | Kolberga | 19:18 | 2 | Kolberga | 19:46 | 2 | Kolberga | 20:17 | 2 | Kolberga | 20:48 | 2 | Kolberga | 21:24 | 2 | Kolberga | 21:55 | 2 | Kolberga | 22:42 | 2 | Kolberga | 23:59 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
| SOBOTA | Godzina | Linia | Kierunek | 5:27 | 2 | Kolberga | 6:09 | 2 | Kolberga | 7:04 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:15 | 2 | Kolberga | 8:48 | 2 | Kolberga | 9:30 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 10:21 | 2 | Kolberga | 11:31 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 11:43 | 2 | Kolberga | 13:06 | 2 | Kolberga | 14:30 | 2 | Kolberga | 15:12 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 16:04 | 2 | Kolberga | 17:11 | 2 | Kolberga | 17:23 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 18:31 | 2 | Kolberga | 20:07 | 2 | Kolberga | 20:26 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 21:31 | 2 | Kolberga | 22:40 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
| NIEDZIELA | Godzina | Linia | Kierunek | 6:20 | 2 | Kolberga | 7:04 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:48 | 2 | Kolberga | 8:52 | 2 | Kolberga | 9:30 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 10:09 | 2 | Kolberga | 11:28 | 2 | Kolberga | 11:42 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 12:59 | 2 | Kolberga | 14:23 | 2 | Kolberga | 15:12 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 15:45 | 2 | Kolberga | 17:12 | 2 | Kolberga | 17:34 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 18:28 | 2 | Kolberga | 20:00 | 2 | Kolberga | 20:26 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 21:14 | 2 | Kolberga | 22:23 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
|