ROBOCZY szkolny | Godzina | Linia | Kierunek | 0:01 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów | 4:58 | 2 | Kolberga | 5:28 | 2 | Kolberga | 5:54 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 5:59 | 2 | Kolberga | 6:19 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 6:34 | 2 | Kolberga | 6:48 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:03 | 2 | Kolberga | 7:44 | 2 | Kolberga | 8:25 | 2 | Kolberga | 8:59 | 2 | Kolberga | 9:35 | 2 | Kolberga | 10:10 | 2 | Kolberga | 10:45 | 2 | Kolberga | 11:22 | 2 | Kolberga | 11:36 | 2 | Kolberga | 12:10 | 2 | Kolberga | 12:48 | 2 | Kolberga | 13:24 | 2 | Kolberga | 13:58 | 2 | Kolberga | 14:42 | 2 | Kolberga | 15:03 | 2 | Kolberga | 15:45 | 2 | Kolberga | 16:31 | 2 | Kolberga | 17:01 | 2 | Kolberga | 17:39 | 2 | Kolberga | 18:12 | 2 | Kolberga | 18:45 | 2 | Kolberga | 19:20 | 2 | Kolberga | 19:48 | 2 | Kolberga | 20:19 | 2 | Kolberga | 20:50 | 2 | Kolberga | 21:26 | 2 | Kolberga | 21:57 | 2 | Kolberga | 22:44 | 2 | Kolberga |
| SOBOTA | Godzina | Linia | Kierunek | 5:28 | 2 | Kolberga | 6:10 | 2 | Kolberga | 7:05 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:16 | 2 | Kolberga | 8:49 | 2 | Kolberga | 9:31 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 10:22 | 2 | Kolberga | 11:34 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 11:44 | 2 | Kolberga | 13:07 | 2 | Kolberga | 14:31 | 2 | Kolberga | 15:18 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 16:05 | 2 | Kolberga | 17:12 | 2 | Kolberga | 17:27 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 18:32 | 2 | Kolberga | 20:08 | 2 | Kolberga | 20:32 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 21:32 | 2 | Kolberga | 22:41 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
| NIEDZIELA | Godzina | Linia | Kierunek | 6:21 | 2 | Kolberga | 7:00 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 7:49 | 2 | Kolberga | 8:53 | 2 | Kolberga | 9:30 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 10:10 | 2 | Kolberga | 11:29 | 2 | Kolberga | 11:34 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 13:00 | 2 | Kolberga | 14:24 | 2 | Kolberga | 15:11 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 15:46 | 2 | Kolberga | 17:13 | 2 | Kolberga | 17:27 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 18:29 | 2 | Kolberga | 20:01 | 2 | Kolberga | 20:32 | 30 | Os. Świętokrzyskie | 21:15 | 2 | Kolberga | 22:24 | 2 | Jagiellońska / os. Czarnów |
|