W związku z przedłużeniem obowiązywania na obszarze Kielc i powiatu czerwonej strefy i zaostrzeniu restrykcji sanitarnych, w tym wprowadzeniu nauki zdalnej dla uczniów oraz studentów jak również pracy zdalnej, Zarząd Transportu Miejskiego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów udostępnił możliwość zdalnego anulowania biletu okresowego.

Informujemy, że zgodnie z Regulaminem określającym warunki obsługi podróżnych(…) jeżeli z przyczyn niezależnych od pasażera nie może on korzystać z elektronicznego imiennego biletu okresowego przez okres co najmniej 7 dni to może otrzymać zwrot części uiszczonej za bilet ceny (do rozliczenia będzie przyjmowana cena biletu obowiązującego na okres, w którym pasażer korzystał z biletu).

Zwrotu biletu można dokonać drogą elektroniczną przesyłając do Zarządu Transportu Miejskiego podpisany wniosek.

Ważne! Po rozpatrzeniu wniosku anulowany zostaje bilet wraz z wydaną kartą, która zostaje przeniesiona na tzw. ,,czarną listę”. W przypadku chęci zakupienia ponownie biletu okresowego lub doładowania portmonetki niezbędna będzie wizyta w punkcie obsługi w celu ponownego aktywowania karty (przyłożenia jej fizycznie do czytnika).

POBIERZ WNIOSEK  >>  w wersji worddoc    w wersji pdfpdf 

 Wypełniony i podpisany wniosek należy przesłać mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zwrotu biletu nadal można dokonać w punktach stacjonarnych ZTM. Wówczas karta nie jest przenoszona na tzw. ,,czarną listę” i w przypadku chęci zakupienia ponownie biletu okresowego lub doładowania portmonetki nie ma konieczności ponownej wizyty w punkcie ZTM.

Punkty obsługi pasażera: