Informujemy, że w związku ze zmianą siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Kielcach wystąpią utrudnienia dla pasażerów związane z funkcjonowaniem systemów informatycznych, zakupem biletów, dostępem do Biura Obsługi Pasażera i Punktów Sprzedaży Biletów.
W piątek 13 grudnia 2024 roku od godziny 6:00 do niedzieli 15 grudnia 2024 roku do godziny 23:59:
- tablice Systemu Informacji Pasażerskiej zlokalizowane na przystankach zamiast rzeczywistego czasu przyjazdu autobusu „online” będą pokazywały czas rozkładowy „offline”;
- nie będzie możliwości zakupu biletów okresowych i doładowania portmonetki przez internetową stronę Kieleckiej Karty Miejskiej;
- nie będzie działać aplikacja mobilna MyBus.
Dodatkowo:
- w automatach stacjonarnych zlokalizowanych na przystankach oraz w punktach sprzedaży biletów nie będzie możliwy zakup biletów okresowych oraz doładowania portmonetki elektronicznej;
- w automatach biletowych w autobusach nie będzie można skorzystać z zapłaty za bilety kartą płatniczą. Możliwy będzie wyłącznie zakup biletów papierowych za gotówkę;
Ważne!
13 i 14 grudnia 2024 roku (piątek oraz sobota) punkty sprzedaży biletów ZTM oraz Punkt Obsługi Pasażera przy ulicy Głowackiego 4 będą zamknięte. Telefony Zarządu Transportu Miejskiego będą nieczynne.
Jednocześnie informujemy, że od poniedziałku 16 grudnia 2024 roku Zarząd Transportu Miejskiego oraz Punkt Obsługi Pasażera będzie się mieścił w budynku Dworca Kolejowego w Kielcach przy Placu Niepodległości 1
(1 piętro).
Uwaga! Prosimy o obserwowanie aktualizacji tej informacji.