W piątek 13 grudnia 2024 roku o godzinie 18:31 przywróciliśmy pełne funkcjonowanie systemów informatycznych, które czasowo zostały wyłączone w związku ze zmianą siedziby Zarządu Transportu Miejskiego.
! tablice Systemu Informacji Pasażerskiej zlokalizowane na przystankach pokazują już rzeczywisty czas przyjazdu autobusu „online”;
! ponownie jest możliwość zakupu biletów okresowych i doładowania portmonetki przez internetową stronę Kieleckiej Karty Miejskiej;
! w pełni działa aplikacja mobilna MyBus.
Dodatkowo:
! w automatach stacjonarnych zlokalizowanych na przystankach możliwy jest zakup biletów okresowych oraz doładowania portmonetki elektronicznej;
! w automatach biletowych w autobusach oraz na przystankach ponownie można skorzystać z zapłaty za bilety kartą płatniczą.
Ważne !
Do soboty 14 grudnia 2024 roku włącznie nieczynne pozostaną punkty sprzedaży biletów ZTM oraz Punkt Obsługi Pasażera. Jednocześnie przypominamy, że od poniedziałku 16 grudnia 2024 roku Zarząd Transportu Miejskiego oraz Punkt Obsługi Pasażera będzie się mieścił w budynku Dworca Kolejowego w Kielcach przy Placu Niepodległości 1 (1 piętro).