
- Szczegóły
Informujemy, że od 6 lutego 2023 roku w związku z zamknięciem przejazdu ulicą Wojska Polskiego w Kielcach zostaną wprowadzone czasowe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:
- zawieszone zostaje kursowanie autobusów linii 11. Natomiast trasa linii 25 i 33 zostaje skrócona do pętli na Bukówce i dla autobusów w/w linii będą obowiązywały nowe rozkłady jazdy.
- Szczegóły
W związku z nowymi cenami biletów obowiązującymi od 1 stycznia 2023r. zachęcamy do skorzystania z Kieleckiej Karty Miejskiej.

- Szczegóły
Informujemy, że zgodnie z Państwa prośbami tablice koralikowe w autobusach są teraz bardziej czytelne, intuicyjne oraz z zaznaczonymi strefami biletowymi. Dodatkowo kolejność następnych przystanków wyświetlana jest od lewej do prawej strony.

- Szczegóły
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańcom Kielc, Zarząd Transportu Miejskiego wprowadza dyżury dla mieszkańców naszego miasta.
Dyrektor ZTM Pani Barbara Damian będzie do Państwa dyspozycji w każdą środę od godziny 10:00 do 14:00 w siedzibie ZTM, ul. Głowackiego 4, pok. 303.

- Szczegóły
Już od 14 sierpnia pasażerowie ZTM Kielce, mogą korzystać z nowej formy zakupu biletów komunikacji miejskiej. W tym dniu w mieście uruchomiony został System moBILET.
moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów komunikacji miejskiej jednorazowych. Daje to pasażerom możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania kiosku czy posiadania gotówki na jego zakup.
- Szczegóły
Projekt Rozwój infrastruktury transportu publicznego w Kielcach obejmuje swym zakresem realizację 4 zadań inwestycyjnych, których realizacja umożliwi kompleksową poprawę transportu publicznego na obszarze miasta Kielce.

- Szczegóły
ZTM w Kielcach od 01.02.2017r. wprowadza możliwość zakupu biletu jednorazowego komunikacji miejskiej poprzez telefon komórkowy za pośrednictwem aplikacji SkyCash. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie dla użytkowników naszych usług. Pozwala na zakup biletu w każdym miejscu i o każdej porze bez konieczności posiadania gotówki. Warunkiem zakupu biletu jest posiadanie i wykorzystanie w telefonie Internetu. Za zakup biletu nie jest pobierana żadna dodatkowa prowizja, a cena biletu jest identyczna jak w każdym innym punkcie sprzedaży.